torsdag 6 augusti 2009

New Moon

Jag vaknade imorse av att jag grät. Mina kinder var torra, men direkt från drömmen vaknade jag med hastiga andetag och en tom känsla i kroppen. Jag kunde inte somna om. Tidigare inatt drömde jag en helt annan dröm som också gjorde att jag grät, fast denna gång på riktigt. Jag var antagligen för trött för att hålla mig vaken, så jag somnade om och påbörjade dröm nr 2. Jag är utvilad, för jag har sovit minst 11,5 timme inatt. Jag är glad, och det är inget speciellt som ligger och gnager i mina tankar. Jag ska berätta om drömmarna för dig. Men som man säger; tur att det bara var en dröm.

Jag kommer hem den 16e föresten, och blir kvar i en vecka. Jag längtar verkligen. Men säg inget herr och fru Koskinen, för det ska bli en suprice för dem! Hihi.

Dessutom har jag nästan läst klart uppföljaren till Twilightboken -New Moon. Den är så sorglig att det gör ont i kroppen, men så himla bra. Blir en tripp till biblioteket idag för att låna bok nr 3 -Eclipse.
Jag uppmanar till att läsa böckerna, nöj er inte av filmen (filmerna) de kan inte väga upp till det du få veta när du läser (brukar vara en klyscha, men det är sant. mjau)

2 kommentarer:

  1. Böckerna slår ju filmen och antagligen kommande filmer också, med hästlängder! Hoho, kul att du kommer hit en sväng innan jag åker förresten! :)

    SvaraRadera
  2. JAAAAAA!!! Wii, då ska vi fira!! Men cpcpcpcpcp tenta den 21!!! Men det ordnar sig! Jag ska hänga med dig iaf! :D Vi ska ha såå kul! Jag lova! Jag ska hinna med både att plugga och vara med dig hela tiden ;P

    Och du, vist är den underbar!! :D Såå bra. Men läsktigt med din dröm. Vi ska prata om den senare! Puss

    SvaraRadera