söndag 14 december 2008

Pablo, the untold story


Min rumskompis Pablo är en liten apa som min kära vän Susanna tog hem åt mig i födelsedagspresent. Med honom kom även ett litet brev med kort på honom när han sitter bl.a på en av Thailands flygplatser. Pablo kom till mig i mitten av Oktober och var exakt det sällskapet jag behövde efter att jag kom hem från USA. Nu tänkte jag att han skulle få ta åt sig den mesta äran över att jag har införskaffat en blogg. Han är min inspirationskälla, you'll see.
I övrigt tycker jag att detta får räcka som pilot-inlägg för mig. Nu är historien om Pablos ankomst never more a untold story.

2 kommentarer:

  1. jag älskar din blogg, jag älskar Pablo utan att ens har träffat honom. Fan jag ser så jäkla mycket fram emot morgondagen då jag får träffa honom IRL. han kanske blir min version av din Monkii, det vore underbart. A soulmate forever. jag vet atthan är din, men du kan ju inte ha två. Snart får du ju OrangutanK också, hur många ska du ha? anyway, nämn gärna mig också i ett inlägg för jag är bäst och det vet jag att du tycker, för det har du sagt till mig på facebook. Grrr.

    SvaraRadera
  2. och som svar på din fråga, NEJ JAG TYCKER INTE OM GLÖGG, döööhhh. Get to know your friends damn it!

    SvaraRadera