måndag 6 april 2009

En skåning, en norsk och en bellman

Min uppdateringar har lite lågsäsong märker jag. Nya saker sker hela tiden men jag har inte alltid rätt energi för att få ner dem i textform. Förra helgen så blev vi bjuden på förfest av en ny svensk kompis, skåningen Axel, och träffade diverse roliga personer. Dagen därpå tog Axel och skatade hit med mina jobbkläder som jag lämnat där dagen innan. Han blev vårt söndagsumgänge, och skämde bort mig och Sapa med att baka oss en kladdkaka, what a handy-man, Senare på söndagskvällen hade jag en dejt med Mr T, som jag träffat för ett tag sen. Vi tog oss en fika, och det gick helt okej. Han är en trevlig kille och föreslog att vi skulle ses igen, men jag kände att kemistrin var nowhere to be found. I och med det så tror jag att det är slutdejtat med Mr T. That's it folks.

På onsdag så kommer MAMI UND PAPI KOSKINEN HIT OCH HÄLSAR PÅ! Det ska bli så roligt att få ha dem här. Med sig ska de även ha guitarr hero, buzz och singstar. Wah! Vår lägenhet kommer att bli top notch.

Och som typ alla redan vet, så måste jag ändå påpeka hur sjukt bra 'Ballar Av Stål' är. Jag sitter och garvar högt non-stop. Favoriterna är nog bitterfittan, soneby city sports och mansfällan. En fet jävla tumme upp för dem!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt med dejting, du måste berätta allt :D Jag håller med om ballar av stål, min absoluta favorit är bitterfittan HAHAHA :D

    SvaraRadera
  2. you are "ballar av stål". du borde vara med, NO QUESTIONS ASKED:

    SvaraRadera