onsdag 15 april 2009

Homecoming

Goddagens alla monkey-vänner! I denna stund tänkte jag meddela att min hemresa är bokad och betald, wah! Jag kommer hem den 19:e maj, och bara för att kunna få så mycket kvalitetstid som möjligt med nära och kära, så stannar jag ändå fram till den 9:e juni. Det kommer inte att bli helt fel att fira svensk sommar innan den ens börjat, inte nu när man sitter och äter tonfisk på burk i en lägenhet som ser ut som en bastu.
Dessutom lever jag livet min sista vecka som tjugoåring, neräkning nu, I'm about to become FOREVER 21!

Jag blir aldrig less på denna låt. Jag blir aldrig less på videon heller för den delen. De är bara för roliga. Vill ni gifta er med mig? (Och det bästa av allt är att Ringo fick den största uppgiften av alla -hålla i paraplyet! Haha)

3 kommentarer:

  1. Hoho, då kan vi lämna Norge tillsammans :P min plan är ju att sätta mig på ett plan och komma den 15e, och stanna tills den 19e.. ska bara smöra med chefen lite, vilket borde gå som en dans när han kommer tillbaka efter sin semester i usa :)

    SvaraRadera
  2. Ååh yeay!! Äntligen!! Då ska vi dra ihop något skojjigt, när du kommer hem alltså! Tyvärr så kan jag inte närvara imorgon på din stooora dag! 21 är en fiiin fiin ålder! Men du ska veta att jag finns med dig i hjärtat och du finns i mina tankar!! Jag ringer dig i morgon for sure!! Tusen pussar!

    SvaraRadera
  3. MEn hej snygging :D:D Och grattis på din stora dag :D Jag ska springa över till mamma och låna hennes telefon och ringa dig, jag har inte så mycket pengar på mobilen. Men ha en super gött dag!! Puss och kram!

    SvaraRadera