måndag 15 juni 2009

I'm alive

Ett litet livstecken från moi. Jag vet inte om jag ville påminna omværlden det, eller bara mig sjælv? Sapa har åkt hem før två veckor, vilket læmnade mig kvar i en tom lægenhet utan dator. Jag vet, det låter geeky, men vad man kænner sig utebliven från omværlden nær internet inte finns till hands. Det enda jag hør nuførtiden ær tickandet från køksklockan eller diggar till Håkan H's två førsta skivor. Jag har redan hunnit klættra på væggarna och haft abstinens øver hur jag ska kunna hantera ensamheten. Efter att ha rannsakat mig sjælv igår, så børjar jag inse att man inte behøver ha folk omkring sig twentyfour/seven, eller internet heller før den delen. Man får lov att lista ut helt andra saker att gøra, så dærfør har jag (hør och hæpna, Sapa) børjat plinka på gitarren, lånat bøcker, stædat och ritat en del. Kreativ? Javisst. Vem sa att ensamhet behøver vara dåligt?

3 kommentarer:

  1. JAG kan säga att ensamhet är dåligt. JAG sa det. okej. I SAID IT. och tro mig när jag säger att jag vet hur dålig ensamhet kan vara. sen är det stor skillnad mellan ensamhet och att vara ensam. alone eller lonely som man brukar säga, det ena är UNDERBART, det andra är obeskrivbart URSH

    nu är det kväll, I'm Out.

    SvaraRadera
  2. Du är så flink roomie, STAY STRONG! Är ju snart tillbaka ;)

    SvaraRadera
  3. Vad söt du är!
    Jag förstår att man måste känna sig instängd utan internet, man lever ju i ett it samhälle och behöver ständig kontakt med sina vänner och omvärld..! Men jag finns ju här det är bara att skicka ett sms, eller ringa en signal så ringer jag upp dig :)

    Det kan vara nyttigt att vara ensam ocskå, som du säger så kan det vara skönt, man hinner göra saker som man kanske inte hade gjort annars :) Lugna ner sig lite! Hihi. Saknar dig som en toka gör jag iaf... :(((

    SvaraRadera