onsdag 28 januari 2009

Dressed for succes

JAG HAR FÅTT JOBB! nu kanske det är lite old news, när jag nu fick det i måndags, med det är aldrig försent med goda nyheter. Hade anställningsintervju i måndags, och de gav mig jobb direkt. Mitt gladjerus gjorde så jag höll på att spricka av lycka! Så nu är jag butiksmedarbetare på mataffären Helgo Matcenter! Jag är verkligen newbien och ensam svensk, men mina norskkunskaper blir bättre och bättre. Teamet av medarbetare är väldigt bra dessutom. Nu är jag värsta buisnessswoman. Det ni.
I helgen dansade jag och Sapa med mariner. Vi fick också en fin cowoyhatt. PLUS att hon lär mig att spela gitarr. Wonderful! Jag läser dessutom boken 'Twilight', den är så bra. Jag är kär i Edward.

2 kommentarer:

  1. ÄÄÄntligen! Lite uppdatering, jag hade nästan tänkt skicka iväg en spark i baken! :P Haha. Nää men åh Grattis till jobbet chickopicko! Vad roligt, nu börjar pengarna snart rulla in! Hihi! Och du vet vad du har sagt, skicka ett brev på posten med kontaktinformation så om jag någon gång skulle vilja ha en tur i Stavanger så vet jag vars jag ska hitta dig ;D Hihi. Jag åker till min kärlek imorgon! Wiii Känns så härligt! :D Hihi Puss

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med jobb! Grattis grattis grattis :D Vi måste talas vid någon dag, ha det fint puss kram :)

    SvaraRadera