fredag 13 februari 2009

High five

Snälla flickor får gratis drinkar av bartendern.

Vi gjorde en spontanutgång igår (torsdag), vilket satte lite krydda på den annars så slöa torsdagskvällen. Vid busshållplatsen träffade vi på en söt hund och hans ägare. Hunden ville hälsa och jag kollade på hussen för att se om det var okej. Då lät det som om att mannen sa 'pittbull' (pittbull som i: "det är en pittbull, passa dig för han kan göra slarvsylta av dig") fast så var inte fallet. Det ägaren försökte säga var att hunden hette Pico! Haha Pico, det hade Susanna gillat.

2 kommentarer:

  1. jag vet inte men det KÄNNS som att du och sapa har en liten ny besatthet till ordet spontan. Tänkte om det är ngt du vill prata med din LC om så finns jag här, besattheter slutar ofta i besvikelser.

    SvaraRadera
  2. Hahahaha jag dööör! Vad roligt, jag kan se dig i hela situationen, kollar på hunden, kollar på husse.. tänker i huvudet (sa han pittbull.. eller va?) hahaha.. Pico! Vad sööött!! .. och jag gillar att du använder ordet "slarvsylta" det var länge sedan.. får mig att tänka på kalvsylta! Hahaha.. jag är knäpp..! I know.. :)

    SvaraRadera