onsdag 11 februari 2009

Överkörd av en långtradar-tant

Jag som annars brukar tycka det är roligt på jobbet, blev sliten i stycken av en av skiftledarna ikväll. I nuläget har jag lärt känna de flesta i personalen, och de är jättetrevliga. Nicola och Erik är två roliga skiftledare som jag oftast jobbar med, och de hjälper mig när jag krånglat till något. De förstår att saker kan bli lite röriga ibland. Sen så har vi denna mardröm till tant som jag jobbat tillsammans med i två kvällar nu. Jag tror helt bestämt att hon rentav avskyr mig, eller att hon bara inte har tålmod med en rookie, men hon fick min självkänsla till botten idag. Jag har nog aldrig varit med om liknande. Allt började och slutade med att jag inte kunde hantera 'retur-knappen'. Förbannade returknapp! Och förbannade tant som inte ens försökte visa lite tålamod! You two are certainly not my favourites tonight.

2 kommentarer:

  1. Meeen nej! Åh min stackars söt, jag hatar sånna människor! Surhärk!!! Men bry dig inte om henne, hon är bara gammal och tråkig! Du får skratta åt hennes bittra sätt istället! Jag antar att det inte finns något utrymme att fråga "varför är du så bitter... långtradar-överkörnings-tant?!" Hang in there love..! <3

    SvaraRadera
  2. so, how did that make you feel?

    den LC och personlig Psykolog anser att det är viktigt att du pratar om händelsen. Annars kan det sluta med att du aldrig tar dig upp, and you need to get up. Din LC är här för dig.. remember that.

    SvaraRadera