tisdag 24 mars 2009

Steve om Bob Dylans konsert:

Steve säger:
sen äre klart att man fick ju inte höra alla låtar han spelade, men jag grät när han spelade lay lady lay och love sick

Steve säger:
oj

Steve säger:
det där blev fel

Steve säger:
man fick ju inte höra alla låtar man ville höra

Steve säger:
ska det stå

Steve säger:
hahahahahahahaha gusseligen vad fel det blev tänk om det var så att dem hade vakter som sprang omkring och höll för ens öron emellanåt under konserten för att man inte skulle få höra allt

angie säger:
HAHAHAAH jaaa jag skrattar högt

Steve säger:
hahahaha jag med

angie säger:
och du blev glad för att lay lady lay var en av de du FICK höra

Steve säger:
hahahahahahahahahaha så glad att jag grät, låten var inget särskilt med...men äntligen var det min tur att lyssna

2 kommentarer:

  1. not funny, at all. that's some BAD BAD humour.

    SvaraRadera
  2. I disagree! Jag älskar din blogg, du lyckas alltid få mig att sitta och skratta så fint för mig själv när jag sitter här och läser xD

    SvaraRadera